Toegankelijkheidsmenu

Collectie introductie 2014

Your Edition! speelt met kleur en dessin. Jong, fris en hip. Buiten de gebaande paden. Flexibel. Een belevenis van kleur zonder te overdrijven vertaald in een toegankelijke gordijncollectie met lef. Verrassende vormen, natuurlijke elementen, kleur en aandacht voor fantasie. Stoffen met sprankelende dessins zorgen in je interieur voor de finishing touch! Your Edition presenteert….

Your Edition! beleeft de trends in kleur. Rood tinten combineren prachtig met vergrijsde tinten. Je toont daarmee lef zonder te overdrijven! Naast rood vind je deze collectie ook fris limoengeel. En brique. En brique is hip, de kleurschakeringen gaan van perzik tot steenrood en karamel. Spannend, dat accent. Grijs verandert van een kille kleur in modisch warm met de juiste combinatie tinten. Coloreren we met lemon en brick, dan maken we het helemaal 2014! Spelen dus met kleuren. En durven….. Inspirerend wat dat brengt.

Your Edition!
NL-5700 AG Helmond